SEVEN SERVICE QUALITY GAPS:
CIK EMBUN MANDI PAGI
MANDI PAGI SETIAP SELASA
SETIAP SELASA SUNGGUH DAHAGA
SUNGGUH DAHAGA EMPAT CAWAN
CENDOL ENAK CENDOL PULUT
CENDOL ENAK ENAK ENAK
ENCIK POT MANDI PAGI...
Kalau dah banyak sangat untuk diingat macamana nak ingat. Semasa kita parking kereta di dalam ribuan kereta lain macamana nak ingat kita park kereta kita di mana...tentu ada kaedah-kaedah tertentu macamana nak ingat kan? Kalau tidak puaslah kita mencari kereta kita bila selesai tugas. Aku tengah cuba mengahafal 7 service quality gaps sebab nanti nak terangkan pada supervisor, kaedah story telling ini aku rasa berkesan, sekarang aku dengan mudah dah ingat ketujuh-tujuh service gaps itu...Alhamdulillah.Ini adalah salah satu kaedah mengingat dalam proses pembelajaran...meaningful story telling