Tuesday, September 21, 2010

PPDHS

Bukan saya hendak mendedahkan keburukan orang lain cuma hendak membela diri.

Ini kali kedua PPDHS menganiaya orang seperti saya. Pertama pada tahun 2004 yang lalu kedua pada tahun 2010. Sebagai orang teraniaya saya hanya mampu menadah tangan memohon pertolongan dari Allah supaya merahmati saya dan memberkati hidup saya dunia dan akhirat.
Ya Allah, kurniakan hambaMu ini rezeki yang halal dari tumpahan keringatku bukan dari tumpahan keringat orang lain. Ya Allah limpahi hidupku dengan taufik dan hidayahMu dan jangan Engkau letakkan walau sebesar zarah kecintaanku terhadap dunia yang bersifat sementara ini. Ya Allah jauhilah aku dari kejahatan syaitan, jin dan manusia. Ya Allah hanya padaMu aku mohon pertolongan dan hanya padaMu aku mohon petunjuk yang benar dan hanya padaMu aku serahkan segala urusan yang tidak mampu aku lakukan. Amin Ya Rabbal Alamin.