Saturday, January 1, 2011

TERIMA KASIH SEMUA...

Salam...
Kepada semua sahabat-sahabat, rakan-rakan dan kaum keluarga yang telah mendoakan saya pada hari lahir saya ini; saya mengucapkan jutaan terima kasih dan saya juga berdoa semoga Allah sentiasa memberkati kehidupan kita semua sama ada di dunia dan juga di negeri sana.
Juga kepada suami tersayang dan anak-anak...terima kasih kasih yang tak terhingga juga kerana memberikan kebahagian buat diri ini...Kepada Allah aku bersujud syukur di atas rahmat dan kasih sayangNya.
This is dedicated to all...
MAY YOUR WISHES BLOOM LIKE FLOWERS IN SPRING
MAY YOUR LIFE SHINE LIKE A SUMMER SUN
MAY HEALTH AND WEALTH SHOWER IN YOUR LIFE LIKE WINTER SNOW
AND ALL YOUR WORRIES DROP LIKE AUTUMN LEAVES
MAY THE LOVE OF ALLAH AND HIS BLESSING BE FOREVER WITH US...AMIN